پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119592
ديدار اعضاي ستاد نماز جمعه با مقام معظم رهبري
تاریخ انتشار : 1393/09/02 13:36:12
نمایش : 1249
رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان در سفر به فارسان گفت: اعضاي ستاد نماز جمعه استان با مقام معظم رهبري ديدار ميکنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان فارسان با حضور حجّه الاسلام و المسلمين سيدمرتضي احمدي، مسئول شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان چهار محال و بختياري، در دفتر امام جمعه فارسان برگزار شد.

 در اين جلسه که امام جمعه و فرماندار و ديگر اعضاي ستاد مرکزي حضور داشتند هر کدام از اعضاء که مسؤولين کميته و واحدهايي بودند گزارشي از برنامه ها و و فعّاليّت هاي زير مجموعه خود را ارائه دادند سپس حجّه الاسلام والمسلمين احمدي مسئول دفتر شورا در استان طي سخناني ضمن ابراز تشکر از زحمات اعضا و تشکيلاتي بودن ستاد نماز جمعه فارسان اظهار داشت ستاد نماز جمعه فارسان يکي از ستادهاي موفّق و فعّال و منحصر به فرد در استان است که در اين مدت کوتاهي که امام جمعه محترم آمده اند اينچنين شکل گرفته که بيش از 30 کميته اعّم از خواهران و برادران که هر کميته خود داراي واحدها و اعضايي است که قابل تشکّر است.

 وي افزود : شخصيتهاي کاري و فعّال و تحصيل کرده از اقشار مختلف مردم و منطقه بويژه جوانان بدون وابستگي به قوم و گرايش و گروه خاصّي صميمانه و بصورت رايگان و مخلصانه در اين ستاد جمع شده اند و مشغول فعاليت هستند.

در اين جلسه امام جمعه فارسان نيز ضمن خير مقدم به مسئول محترم دفتر شورا در استان تمامي اين فعّاليّت ها و نتيجه ها را مرهون زحمات مخلصانه اعضاي محترم ستاد دانست و در ادامه جناب آقاي احمدي فرماندار محترم فارسان ضمن تشکّر از زحمات اعضاي ستاد آمادگي خود و ديگر ادارات دولتي و مديران شهرستان را جهت همکاري با ستاد نماز جمعه فارسان اعلان کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html